Veelgestelde Vragen
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wanneer je bij Funovo iets besteld hebt, is de levertijd iets anders dan je wellicht gewend bent. Doordat onze producten rechtstreeks vanuit onze leveranciers worden opgestuurd, kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten. Hierdoor is het mogelijk onze producten zo scherp te prijzen. De gemiddelde levertijd bedraagt 5 tot 12 werkdagen (Ma-Vrij, met uitzondering van feestdagen).
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen?
Door de enorme interesse in onze producten kan het zijn dat je product iets later binnenkomt dan verwacht. Wij hopen op je begrip. Mocht deze periode verstreken zijn en heb je nog steeds niks ontvangen, stuur dan even een mailtje naar klantenservice@funovo.nl. We zullen dan voor je uitzoeken wat er aan de hand is met je pakketje.
Ik wil mijn bestelling ruilen/retourneren, hoe doe ik dit?
Om een retour te sturen neem je gewoon contact op met onze klantenservice via klantenservice@funovo.nl. Zet daarin je naam, bestelnummer (bijv. #0000) die je in de bevestigingsmail hebt gehad en de reden van retourneren. Wij zullen je dan het retouradres verstrekken en de retour bevestigen. Nadat dat is gebeurd, kan je het product naar ons sturen via een koerier naar keuze.
Wat zijn de kosten van retouren?
Retourneren bij ons is helaas voor eigen rekening. De kosten zullen dan ook afhangen van de koerier. Raadpleeg de website van de desbetreffende koerier waarmee jij wilt verzenden voor meer informatie over de prijzen.
Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van mijn product(en)?
Er is altijd een retourtermijn van 14 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat u het artikel ontvangen heeft. Er zitten echter voorwaarden aan het retourneren. Je kan het artikel alleen retourneren als:
- De retourtermijn nog niet verstreken is;
- Het product in de originele verpakking zit en alle labels er nog aan zitten;
- Het product nog niet gebruikt is.
Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?
We accepteren betalingen via iDeal, Bancontact, Creditcard en Klarna. Als je niet zeker weet of je betaalmethode is geaccepteerd, volg je de stappen op de betalingspagina om vervolgens alle mogelijke opties te bekijken. Alle transacties lopen via beveiligde en betrouwbare betalingssystemen en zijn dus 100% veilig.
Wat als ik geen bevestigingsmail van mijn bestelling heb ontvangen?
Dat is niet de bedoeling, stuur een mailtje met je volledige naam en e-mail naar klantenservice@funovo.nl. We helpen je snel verder.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wil je jouw bestelling annuleren om welke reden dan ook? Stuur zo snel mogelijk een mailtje naar klantenservice@funovo.nl. Vermeld daarin je naam, bestelnummer (bijv. #0000) die je in de bevestigingsmail hebt gehad en graag ook de reden waarom je de bestelling zou willen annuleren.
Kan ik mijn afleveradres nog wijzigen na het plaatsen van een bestelling?
Als je je afleveradres wilt wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via klantenservice@funovo.nl. We zullen ons best doen om de wijziging door te voeren, maar als de bestelling al is verwerkt of verzonden, kunnen we dit helaas niet meer aanpassen.
Wat moet ik doen als mijn product beschadigd is aangekomen?
Als je een beschadigd product hebt ontvangen, neem dan direct contact met ons op via klantenservice@funovo.nl. Vermeld je bestelnummer en stuur foto’s van het beschadigde product mee. We zullen de situatie zo snel mogelijk voor je oplossen, ofwel door een vervangend product te sturen of door een terugbetaling aan te bieden.
Zijn alle producten op voorraad?
We doen ons best om de beschikbaarheid van onze producten nauwkeurig bij te houden. Mocht een product toch niet op voorraad zijn, nemen we zo snel mogelijk contact met je op om een oplossing te vinden, zoals het aanbieden van een vervangend product of het terugbetalen van je aankoop.